24 Mayıs 2013 Cuma

Cevdet Tellioğlu Kimdir

Cevdet Tellioğlu Türk Telekom

Cevdet TELLİOĞLU


Cevdet TELLİOĞLU hakkında Tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Doğum Yeri            : Trabzon/OF 13.06.1963/ yıl
Bitirdiği Üniversite    : Anadolu Üniversitesi  Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
 (İletişim Sanatları)
Sırası ile Çalıştığı

Alan ve Yerler       
  • Aydın Üniversitesi/İstanbul Ticaret Ünv. -  Öğretim Görevlisi
  • Gençlik Spor Genel Müdürlüğü
  • Kartal Belediyesi - Başkan Danışmanlığı & Medya İlişkileri Direktörlüğü
  • TRT - Genel Koordinasyondan Sorumlu Genel Müdür Müşavirliği
  • İstanbul Büyükşehir Belediyesi - Başkan Danışmanlığı
  • İBB İstanbul Asfalt San. A.Ş. - Yönetim Kurulu Üyeliği
  • İBB Halk Ekmek A.Ş. Yönetim Kurulu Üyeliği
  • İBB Hamidiye A.Ş. -  Yönetim Kurulu Üyeliği
  • Türkiye Basın İlan Kurumu - Yönetim Kurulu Üyeliği
  • Türkiye Hentbol Federasyonu  - Yönetim Kurulu Üyeliği
  • TÜREV Türkiye Engelliler Vakfı - Yönetim Kurulu Üyeliği
  • TDV Divantaş A.Ş. - Yönetim Kurulu Üyeliği
  • Buhara Makine Sanayi - Genel Müdürlük
  • Hayat Kimya Sanayi - Genel Koordinatör Yardımcılığı
Eserleri           
Yazılı                
  • Güzel Konuşma Pratiği El Kitabı
  • Halkla İlişkiler
  • Sonuca Ulaştıran Satış
  • Beyaz Masa (Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler ve İletişim. İmaj   
konularında çeşitli makaleler.)

Sözlü
  • Devlet ve Özel Sektör Kurumlarında İletişim konulu  seminer ve paneller. (Radyo / TV veya mekanlarda)
  • Koç Üniversitesi, Anadolu Universitesi, Galatarasay Üniversitesinde seminerler

Eğitim Verdiği Konular
Takım Çalışması, Örgüt İçi İletişim, Kamuoyu Oluşturma, Sunuş Teknikleri, Politik İletişim, Halkla İlişkiler, Motivasyon, Etkin Satış Teknikleri, Pazarlama Stratejisi Oluşturma, Güzel Konuşma, Mikrofon ve Hitabet, Genel Reklam ve Metin Yazarlığı, Reklamda Tasarım, Ekip Çalışması, Proje Oluşturma ve Uygulama Metodları, Müşteri İlişkileri, Strateji Geliştirme, Müşteri Temsilciliği, Etkin Sekreterya, Medya Planlaması, Telefonla İletişim, Kamera ve Görüntü Yönetimi, Senaryo Teknikleri, Fotoğraf Teknikleri

Hiç yorum yok:

 
Farrari Resimleri Ford Resimleri Fiat Resimleri Bmw Resimleri Araba Resimleri Tofaş Resimleri Mercedes Resimleri Honda Resimleri