27 Mart 2013 Çarşamba

seyyit hamit haşimi

Seyid Hamid HAŞİMİ bey iş hayatınıza nasıl başladınız? Çöp e nasıl ulaştınız.
1998 yılında Yaşadığımız Ispartada yerel bir fabrikada ara yönetici olarak başladım iş hayatıma. Aynı yıl Ağustos ayında Askere gittim. 1999 şubat ayında iş korkusu gelecek kaygısı nedeni ile askerde terhis bırakacakken son gün kararımı değiştirdim.
1999 aralık dönemi terhis olacaktım. İş kaygısı başlayınca çeşitli iş kollarına başvuruda bulundum. O günlerde iş bulmak Çevre Mühendisi için çok zordu. Bir gün askerlerimde Mehmet (Giresun Tireboluda Şantiye şefidir halen görüşürüz) komutanım bizim firmada çok Çevre Mühendisi var diyene dek haberim olmayan bir sektördü. Sonrasında merkezi Bursa olan ülkemizin en köklü firmalarından birinde ara yönetici olarak başladım. Firmada kısa sürede yükseldim. 2002 nisan sonunda ayrıldım. 2002 Haziran başında ülkemizin en büyük lojistik firmasından birinde işe başladım. Hiç konum olmayan maliyet azaltmaya yönelik o günkü patronumla durmadan çalıştık. Çok zevkliydi ancak ben nakliyeden ziyade çöp yönetimine ilişkin çalışmak istemem nedeni ile 2003 ocak sonunda ayrıldım. 2003 şubat başında ise merkezi Pendikte olan adı sanı hiç duyulmamış Evra grup (Bu günkü adıdır. Çevre inş. Temizik, Teknik katı atık yönetimi, Cihan temizlik ) firmalarında çalıştım. 2010 nisan ayında ayrılma kararı aldım. 2010 eylül ayında ayrıldım. 2010 eylül ayında Memuriyet fırsatı yakaladım. Görev alamayınca Mühendis olarak çalıştığım Çevre Bakanlığından haziran 2011 de istifa ettim. 2011 temmuz sonu itibarı ile merkezi Beykozda olan Polikay firmasının anahtar teknik personeli olarak iş hayatıma devam etmekteyim. Ayrıca sektörde bir çok firmaya danışmanlık vermekteyim.

Hiç yorum yok:

 
Farrari Resimleri Ford Resimleri Fiat Resimleri Bmw Resimleri Araba Resimleri Tofaş Resimleri Mercedes Resimleri Honda Resimleri